top of page


Sohvalta nettiperunaksi
Yhä useampi meistä avaa kotitelevisioon Youtuben, osalla se onkin jo napitettuna kaukosäätimeen. Nielsenin mukaan Youtube vastasi keväällä 2025 jo 12,4 prosentista kaikesta televisiokatselusta Yhdysvalloissa – enemmän kuin mikään muu mediatoimija. Suomessakin tämä hiljalleen lipuva virtaus näkyy jo: Youtube on hivuttautunut olohuoneisiin ja muuttanut katselutottumuksiamme. Katseet nousevat kännyköiden ruuduilta olohuoneen laajakulmaan, kun sisältö on kiinnostavaa ja kestoltaa
13.10.3 min käytetty lukemiseen
Pitäisikö suvun tarinat ottaa talteen nyt, kun vielä ehtii?
Pohditko vanhempiesi tai sukusi tarinan viemistä kirjaan? Tai videoksi, podcastiksi Haluaisitko tehdä harrastajamuusikon merkkipäiväksi vinyylilevyn? Tuntuuko kynnys aloittaa korkealta? Tai onko sisältöä jo kerätty, mutta kukaan ei oikein tiedä, miten sen saisi kasattua kiinnostavasti? Me voimme auttaa. Liian vaikeaa ja liian myöhään? On helppo ajatella, että kirjan tekeminen tai videon koostaminen on liian iso juttu. Että pitäisi osata kirjoittaa, suunnitella, äänittää, ta
1.8.3 min käytetty lukemiseen


Punastuuko tekoäly?
Tekoälystä puhutaan paljon, usein uhkakuvilla, ja melkein aina osana teknologiaa, työelämää, kasvua. Se kuitenkin vaikuttaa niin paljoon ...
9.7.2 min käytetty lukemiseen


Hyvinvointiviestintä työelämässä – luovuus, yhteys ja arjen valinnat
Hyvinvointi ei synny juhlapuheissa. Se syntyy tavassa, jolla puhumme toisillemme joka päivä. Viestintä ei ole pelkkää tiedottamista – vaan käytännön tapa rakentaa kulttuuria, jossa jokainen voi hyvin ja tulee kuulluksi. Tässä blogissa avaamme, mitä hyvinvointiviestintä tarkoittaa käytännössä ja miksi se on nyt tärkeämpää kuin koskaan.
3.7.2 min käytetty lukemiseen
bottom of page
